کلوپ هواداران یاس

(با شرکت در نظرسنجی و دادن نظر به مطالب از یاس حمایت کنید.)

شیخ حیله گر

شاعرانی هستند که هیچ گاه امکان انتشار سروده های خود را نداشته اند . شاعرانی هم هستند که شعرهایشان را مردم بسیاری در سراسر دنیا میشناسند . در تاریخ آمده که سلطان محمود شاهنامه را بی ارزش دانست و از رستم به زشتی یاد کرد و بر فردوسی خشمگین شد و گفت: که "شاهنامه خود هیچ نیست مگر حدیث رستم، و اندر سپاه من هزار مرد چون رستم هست". فردوسی از این بی اعتنایی سلطان محمود بر آشفت و چندین بیت در هجو سلطان محمود گفت و سپس از ترس مجازات او ، غزنین را ترک کرد و چندی در شهرهایی چون هرات، ری و طبرستان متواری بود و از شهری به شهر دیگر می رفت تا آنکه سرانجام در زادگاه خود، طوس درگذشت. در تاریخ آمده است که چند سال بعد، محمود به مناسبتی فردوسی را به یاد آورد و از رفتاری که با آن شاعر آزاده کرده بود پشیمان شد و به فکر جبران گذشته افتاد و فرمان داد تا ثروت فراوانی را برای او از غزنین به طوس بفرستند و از او دلجویی کنند. اما چنان که نوشته اند، روزی که هدیه سلطان را از غزنین به طوس می آوردند، جنازه شاعر را از طوس بیرون می بردند. در میان شاعران معاصر هم نیما را باید یاد کنیم که تا زمان مرگش انتشار شعرهایش را ندید و فقط یک کتاب جیبی کوچک از چند شعرش در زمان حیاتش به چاپ رسید . اکنون زمان آن رسیده که از شاعران کشورمان حمایت کرده و آنها را برای ادامه ی کار تشویق کنیم . خانم دکتر میترا روحانی یکی از شاعران خوب ایران زمین هستند که آهنگی رو به صورت دکلمه با یاس کار کردند و یاس هم در این آهنگ با ایشان همراهی کرده است . هدف یاس از این حرکت حمایت از این شعر تاثیر گذار و شاعر این شعر بوده و باید بگم که این شعر تنها یکی از شعرهای زیبای خانم میترا روحانی است . این آهنگ رو که شیخ حیله گر نام دارد در ادامه مطلب میتوانید دانلود کنید . آهنگساز : سعید شمس

به زودی آهنگ جدید یاس به نام " به خاطر من "

 


ادامه مطلب
نویسنده: tobi ׀ تاریخ: 30 شهريور 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

مصاحبه ياس با نشريه باربد

 

درود . امروز براتون 2 عكس جديد از ياس ميذارم و همين طور مصاحبه جديد ياس با نشريه اينترنتی باربد كه حرفهای جالبی در اين مصاحبه گفته شده و پيشنهاد ميكنم دانلود كنيد.

دانلود عكس ها و مصاحبه در ادامه مطلب


ادامه مطلب
نویسنده: tobi ׀ تاریخ: 30 شهريور 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

30 خرداد زادروز یاس

 

با درود به همه ی شما عزیزان که همیشه و در همه حال به ما لطف دارید و به این وبسایت سر میزنید . امروز زادروز یاس هست و خیلی از شما اینو میدونید . لازم دونستم این مطلب رو بنویسم و از همه ی شما که ایمیل زدید و یا از طریق تابلوی نظرات این روز رو به یاس تبریک گفتید تشکر کنم و در اینجا از طرف شخص یاس از همتون قدردانی میکنم . میدونم که خیلی از شما منتظر آهنگ یا خبر جدیدی از یاس هستید و من به واقع شرمنده ی همه ی شما هستم و فقط میتونم بهتون بگم یاس همچنان محکم مثل گذشته به کارش ادامه میده و مطمئن باشید با آهنگ های جدید به محبت های بی دریغ شما پاسخ میده . بعضی از دوستان زحمت کشیده و برای یاس هدیه هم خریدند ولی از این گله داشتن که نتونستن به دست یاس برسونن . من فقط این رو از طرف یاس به شما میگم که یاس انتظار هیچ هدیه ای رو از شما دوستداران عزیز و مهربان نداره و راضی به زحمت شما مهربانان نیست و هم این که به آهنگ هاش گوش میدید و حمایت میکنید بیش از هر هدیه ای ارزش داره . با تشکر از همه ی شما عثمان نویسنده ی کلوپ هواداران یاس

نویسنده: tobi ׀ تاریخ: 30 شهريور 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

حضور یاس در فیلم مستند Rock On

 

به عنوان نماینده رپ فارسی
حضور یاس در فیلم مستند «Rock On»

یاسر بختیاری ملقب به یاس که یکی از مشهورترین و محبوب ترین رپرهای ایرانیست به عنوان نماینده ای از رپرها در فیلم مستند «Rock On» حاضر شد. این فیلم مستند که به صورت تخصصی به موسیقی راک می پردازد، به تهیه کنندگی شهیار کبیری (کارگردان فیلم کافه قبر با بازی عبدی بهروانفر) ساخته شده است.
امیر مطلبی، مجری طرح و دستیار اول کارگردان این مستند در گفتگو با خبرنگار موسیقی ایرانیان گفت: «از آنجایی که موسیقی رپ و راک تم و محتوای تقریبا مشابه به هم دارند، تصمیم گرفتیم با یاس که یکی از قدیمی ترین و با تجربه ترین رپرهای ایرانیست، با او از نقطه اشتراک های سبک موسیقی راک و رپ صحبت کنیم.» وی ضمن اشاره به این مطلب که تمامی اشخاصی که جهت مصاحبه در این فیلم از آنها دعوت بعمل آمده، به صورت حساب شده ای انتخاب شده اند افزود: «پس از تماشای این فیلم متوجه دلیل حضور یاس در بین جمع کثیر راکرهای ایرانی خواهید شد. بی شک یاس با حضور در مجامع بین المللی و دانشگاه های معتبر آمریکا محبوب ترین و مشهور ترین رپر ایرانیست که جایگاه مناسبی را در سطح جهانی برای رپ فارسی بوجود آورده است.
شهیار کبیری کارگردان Rock On نیز در گفتگو با سایت موسیقی ایرانیان دلیل حضور یاس در این فیلم را اینگونه شرح می دهد: «یکسری از مباحث مطرح شده در کار، به قیاس بین موسیقی رپ و راک می پردازد و نیز عده ای از هنرمندان حاضر در فیلم در صحبت هایشان مثال هایی از این قبیل که رپر ها در نشاندن کلام بر روی موسیقی موفق تر از راکرها نشان داده اند و … استفاده می کنند. لذا از یاسر (یاس) عزیز دعوت کردیم تا به عنوان نماینده رپ فارسی در فیلم ما حضور داشته باشد و ضمن پاسخگویی به آن دسته از مسائل مطرح شده، از تجربیات و صحبت های ارزشمندش نیز در خلال فیلم استفاده کنیم.

منبع : وبسایت موسیقی ایرانیان


ادامه مطلب
نویسنده: tobi ׀ تاریخ: 30 شهريور 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

تقويم ياس

با عرض سلام . سال نو و نوروز رو به همه ايرانيان و فارسی زبانان به خصوص هواداران ياس تبريک ميگم و اميدوارم امسال ، سالی همراه با شادی و سلامتی برای شما دوستداران ياس باشه . امروز تصميم گرفتم تقويم سال 1389 ياس رو كه صادق علوی عزيز طراحی كرده برای دانلود بذارم . بايد بگم اين تقويم بسيار زيبا هستش و مطئنم كه استفاده ميكنيد . اين تقويم رو ميتونيد در يک فايل زيپ و در ادامه مطلب دانلود كنيد. شاد و پيروز باشيد

 

 


ادامه مطلب
نویسنده: tobi ׀ تاریخ: 30 شهريور 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

YAS Feat. Ammin - Nisti

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای یاس و آمین به نام نیستی . زمانی که یاس متن این آهنگ رو برای من خوند همون لحظه به دلم نشست . امیدوارم به دل شما هم بشینه . و مطمئنم که همینطوره چون احساس واقعی یاس رو میتونید تو این آهنگ درک کنید. آهنگساز: پژمان نیکو

برای دانلود بر روی ادامه مطلب کلیک کنید

 


ادامه مطلب
نویسنده: tobi ׀ تاریخ: 30 شهريور 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

بذار راحت بگم . قابل ستایشی

با سلام به همه ی دوستداران یاس که همیشه به این وبسایت لطف داشتن و حتی وقتی YASfans به روز هم نمیشه به ما سر می زنند . در شماره ی جدید هفته نامه ی نسل امروز مصاحبه ی مفصلی با حامد بهداد یکی از بازیگران محبوب سینمای ایران چاب شده و حامد بهداد در قسمتی از این مصاحبه درباره یاس صحبت میکنه و امروز صفحاتی از این مصاحبه رو که به یاس مربوط میشه براتون آماده کردم و در ادامه مطلب میتونید دانلود کنید.

بر روی ادامه مطلب کلیک کنید


ادامه مطلب
نویسنده: tobi ׀ تاریخ: 30 شهريور 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

یلدا ، زاد روز مهر مبارک

 

 

" زندان شب يلدا "

چند اين شب و خاموشي؟ وقت است كه برخيزم   وين آتش خندان را با صبح برانگيزم

گر سوختنم بايد افروختنم بايد   اي عشق بزن در من كز شعله نپرهيزم

صد دشت شقايق چشم در خون دلم دارد   تا خود به كجا آخر با خاك در آميزم

چون كوه نشستم من با تاب و تب پنهان   صد زلزله برخيزد آنگاه كه برخيزم

برخيزم و بگشايم بند از دل پر آتش   وين سيل گدازان را از سينه فروريزم

چون گريه گلو گيرد از ابر فرو بارم   چون خشم رخ افروزد در صاعقه آويزم

اي سايه ! سحرخيزان دلواپس خورشيدند   زندان شب يلدا بگشايم و بگريزم

شعری از هـ . ا . سایه

نویسنده: tobi ׀ تاریخ: 30 شهريور 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

YAS - Piadeh Misham

و باز یاس با داستانی دیگه . رپری که همچنان محکم پای سبکش ایستاده و همین روند رو دنبال می کنه . البته با سوژه‌های متفاوت . آهنگ پیاده میشم (با آهنگسازی سعید شمس) یکی‌ دیگه از درد‌های جدی اجتماع ایران رو بیان می کنه . داستان دختری که سوار اولین ماشینی می‌شه که بخاطر پول خودش رو بفروشه . یکی‌ از خوبی‌‌های کار یاس این که از بالا همه چی‌ رو نگاه نمی کنه . یعنی‌ کلی‌ گویی نمی کنه . همیشه سعی‌ در این داشته که جز به جز مسائل رو بیرون بکشه و ازش بخونه . و همیشه سعی‌ می کنه که کارش از همه لحاظ (شعر و آهنگ و کیفیت) از قبل بهتر باشه که میشه این رو کاملاً احساس کرد، امیدواریم که از این آهنگ لذت ببرید . نوازنده ی سه تار و کمانچه : رضا صوفی .

 

و با تشکر از احمد سانقه (صدا بردار) . ضمناً همونطور که در بنر بالا هم ‌می بینید برای همکاری با یاس در زمینه ی شعر و آهنگسازی میتونید با شماره 09196335438 تماس بگیرید . لازم که دوباره یاد آور بشیم که اسم آهنگ هست پیاده میشم .

دانلود آهنگ در ادامه مطلب


ادامه مطلب
نویسنده: tobi ׀ تاریخ: 30 شهريور 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

هفتم آبان روز جهانی کورش بزرگ گرامی باد

 

نویسنده: tobi ׀ تاریخ: 30 شهريور 1389برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 9 صفحه بعد

درباره وبلاگ

به وبلاگ تخصصی یاس خوش اومدید..خوشحال میشم اگه با ما همکاری کنید..


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , 1hamvatan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM